Edebice Okur Yazar buluşmalarının 3.sü Ankara Hamamönü’nde Genç Akademisyenler Derneğinde yapıldı. Söyleşinin bu seferki konuğu Prof. Dr. Nurullah Çetin’di. Çetin “Türk Edebiyatı ve Edebi Verimsizlik” üzerine konuştu. Programın sunumun ardından soru cevap bölümüne geçilen söyleşinin sonunda Nurullah Çetin’e günün anısına plaket taktim edildi.

Yazılan yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir. Suç teşkil edecek yazılardan dolayı edebice.net sorumlu tutulamaz.
Henüz yorum yok.
Bu yazıya yorum yapabilirsiniz.