Sabahın ilk ışıkları değerken pencereme,
Adını sayıklayarak açıyorum gözlerimi.
Ilık bir bahar sabahı karşılıyor beni,
Nergiz kokulu balkonumdan.
Kırlangıçların sesini duyuyorum ilk,
Her gün ötüşüyorlar bahçemde bıkmadan.
Bense senin sesini duymaya çalışıyorum,
Belki sesleniyorsundur diye uzaklardan.
Kahvaltıyı hep iki kişilik hazırlıyorum,
Her kapının çalışında ürperiyor içim.
Açıyorum kapıyı usulca,
Ve bir ekmek ile bir şişe süt.
Her zaman.
Bilirsin kahvaltıyı sevmem ben,
Senin için yapılan bütün hazırlıklar.
Geleceksin diye illa birgün,
İlk çayı demliyorum en tavşan kanından.
Yoksun.
Belli ki gelmeyeceksin de.
O zaman girme be rüyalarıma,
Girme ki erkenden kaldırmasın beni
Hayalin…
Yazılan yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir. Suç teşkil edecek yazılardan dolayı edebice.net sorumlu tutulamaz.
Tebrik ediyorum kardeşim. Akış ve duygu çok hoş olmuş.