YOK OL
Şimdi diyorum yok oluversen,
Göz hududumdan.
Kirletmesen çarpık ayaklarınla
Kutsal saydığım toprağımı
Varlığınla…
Göğümü, yerimi
Göğsümde nefesimi daraltmasan…
İki günlük âlemde güneşimi
Karartmasan
Küçükleri geçtim
Büyük dağları yaratmasan.
Üç defa “yok ol” desem
Talak hükmünce
Çok mu boş olur?
Yok ol, yok ol, yok ol..
Düşer mi, düşmez mi,
Düşerse hoş olur,
Boşanır semerinden, kemerinden
Düşmezse, bekle ki ölsün
Kederinden….
Yaşar Vural
Yazılan yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir. Suç teşkil edecek yazılardan dolayı edebice.net sorumlu tutulamaz.
Henüz yorum yok.
Bu yazıya yorum yapabilirsiniz.