
Çocuklara sunacaktım aslında bir şiir
gel gör ki içim bir hüzün
anlayan bir çocuk gibi..
İçim acıyor, ta derinim
sanki tüm hücrelerimde aynı his
bitmek bilmeyecek, hiç dinmeyecek
öylesine bir acı..
Hiç baharın gelişinden korkar mı insan
böyledir işte gelecek kaygısı
herkese, her şeye kızgınım biraz
yine de dileyim
kaçıp gitmeyin
tüm zaman öylece
akıp giderken bensiz
beni de bekleyin..
Bir rüyaydı hepsi, uyandık..
Uzun zaman sonra ilk kez
gerçekten hissediyorum, yaşamak arzusunu
öyle ki tüm yaşam akıp gidermiş de
ben öylece bekliyorum gibi
yeniden yaşamak istiyorum
dursun yaşam, ben de akayım!
durgun ırmaklardan dalgalı denizlere
dirilmek, bir yosun içinde olsa
yine de razıyım, yeter ki olayım..
Yazılan yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir. Suç teşkil edecek yazılardan dolayı edebice.net sorumlu tutulamaz.
Henüz yorum yok.
Bu yazıya yorum yapabilirsiniz.