Sadece evden kovmuyorum seni,
Git!
Kalbimden uzaklara
Gözümün görmediği,
Ellerimin hissetmediği,
Yüzümün değmediği mekanlara.
Sancılı hasret zamanlarında
Karanlık gece ayazlığında
Belki bir ev
Belki bir kasaba
Belki bir şehir kadar uzaklara.
Git!
Değmesin rüzgarın saçlarıma
Uçmasın hayalim pencere kenarına
Görmesin gemim limanını
Değmesin kokun burnuma
Belki leylak kokulu bahçelerde gülüşün,
Mor sümbüllü hikayelerin,
Berrak yalnızlığıma uğrar.
Ama şimdi git!
Yaktığın külleri üfleyerek
Islattığın hayalleri silerek
Yokluğumun sessizliğine küfrederek
Evimden
Zihnimden
Hiç uğramadığın kalbimden
Git!
Çok uzaklara.
Yazılan yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir. Suç teşkil edecek yazılardan dolayı edebice.net sorumlu tutulamaz.

Henüz yorum yok.
Bu yazıya yorum yapabilirsiniz.