Bazı insanlar düşündüğü için geri kalırlar.Nasıl mı ?
Çünkü düşünen insan aksiyon hâlindeki insandan daha az menfaat elde eder.İnsanlar kendilerini kurtarma planları yaparken ülkesini çevresini düşünüp geri kalmış insanlar vardır.Bu insanlarda eksik olan aksiyondur.Düşünüyorum o hâlde varım.Ama çok düşünürsem yokum .Düşünceyi eylemle bâki kılmak gerekir.
Yazılan yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir. Suç teşkil edecek yazılardan dolayı edebice.net sorumlu tutulamaz.
Henüz yorum yok.
Bu yazıya yorum yapabilirsiniz.