Şarkı
Anarım ismini, ağlar, yanarım, sızlanırım;
Dem olur, kendi gözümden seni ben kıskanırım.
Görecekler, sevecekler, kapacaklar sanınm.
Dem olur, kendi gözümden seni ben kıskanırım.
Âh gördüm, hele gördüm yine ru’yâda sen!
Görebilsem ne olur böyle alel-âde seni
Görmesin kimse derim ben göreyim sâde seni
Dem olur, kendi gözümden seni ben kıskanırım.
Seni gördüm de hayâtımda sefâlar gördüm
Senden ayrı yaşamaktan iyidir bence ölüm
Başkasıyla seni görmek ölümümdür ölümüm
Dem olur, kendi gözümden seni ben kıskanırım.
İsmail Safâ (Hissiyyat)
Yazılan yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir. Suç teşkil edecek yazılardan dolayı edebice.net sorumlu tutulamaz.
Henüz yorum yok.
Bu yazıya yorum yapabilirsiniz.