DENİZKIZI yazısına yapılan yorumlar http://edebice.net/2017/08/29/denizkizi/ Resmi Web Sitesi Sat, 18 Apr 2020 15:47:16 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.6.17 Yazar: iates60 http://edebice.net/2017/08/29/denizkizi/#comment-1186 Wed, 30 Aug 2017 13:07:13 +0000 http://edebice.net/?p=6910#comment-1186 Değerli dostum. Yine eşsiz bir yazı kaleme almışsın. Okurken yaşıyor insan olayı. Kalemine sağlık.

]]>
Yazar: Serdar Selçuk http://edebice.net/2017/08/29/denizkizi/#comment-1184 Tue, 29 Aug 2017 10:45:35 +0000 http://edebice.net/?p=6910#comment-1184 Hüzün ve aşk… Edebiyata ne çok yakışıyor. Belki de herkesin hissetmesine rağmen sadece edebiyatçıların bu kadar güzel ifade edebilmelerinden dolayı… Kalemine sağlık Hocam.

]]>
Yazar: Mehmetözcan yasdıbaş http://edebice.net/2017/08/29/denizkizi/#comment-1183 Tue, 29 Aug 2017 06:49:33 +0000 http://edebice.net/?p=6910#comment-1183 Çok sıcak ve hüzün dolu bir hikaye değerli hocam. İnsanın içini burkan ve belki nicelerinin olduğuna kanaat getirdiğim acı hikaye. Bizler güzel yuvalarımızda mutluluk artı mutluluk yaşayarak büyürken bu benzeri nice acılı çocukluk yaşayanları görmek lazım bazen.
Kalemin daim olsun değerli hocam

]]>